11.9.2024

Työhaastattelu

Arvoisa työhönotto. Tahtoisin tarjota palveluksiani. Antakaa minulle pieni tehtävä. Voin vaikka viipaloida kurkun, mutta en välttämättä tomaattia. Sitten minun pitäisi käydä ulkona. Tunnin päästä voisi olla toinen tehtävä. Ei haittaa jos olisin jotenkin hyödyksi. Voin lakaista jonkin nurkan. Olen oikeastaan aika hyvä siinä. Kasarmilla oli niin ikävää että minä vain lakaisin käytävää. Imurointia taas on hankala rytmittää. Ollakseni rehellinen, minua uuvuttaa tällainen tehtävien ehdottelu, voisitteko te tehdä sen? Täällä on niin puhdasta ja valoisaa, kuin lauantai. Kuin kissa joka hyväksyy meidät käymällä nukkumaan. Minua hymyilyttää, hymyilen sisääni ja voi olla että se leviää. Saattaa olla, että osaan leipoa. Ikkunat voi pestä toki ensi vuonnakin. Ajatus näemmä karkailee jo. Minun on nyt parempi käydä ulkona.

Ei kommentteja: